CRM TOOLS DISPECERAT TAXI
Este o solutie de gestionare al apelurilor telefonice, clientilor si comenzilor pentru dispecerate taxi. Acesta aplicatie a fost dezvoltata pentru si impreuna cu Protaxi Valcea, o firma de dispecerat taxi din Ramnicu Valcea.
Avantaje:
- Scurtarea timpului necesar preluarii unei comenzi, ducand astfel la posibilitatea preluari unui numar mai mare de comenzi in acelasi interval de timp,
- Reducerea/eliminarea comenzilor neonorate,
- Cresterea numarului de clienti care se intorc,
- Cresterea numarului de clienti prin reclama indirecta
- Reducerea numarului de operatori,
Este solutia ideala in automatizarea apelurilor clientilor si preluarea comenzilor. Rapid, eficient, economic.
CRM TOOLS DISPECERAT TRANS
Este o solutie de gestionare al apelurilor telefonice, clientilor si comenzilor pentru dispecerate firme de transport.
Avantaje:
- Gestionarea clientilor pe baza numarului de telefon al acestuia,
- Scurtarea timpului necesar preluari unei comenzi/rezervari,
- Posibilitatea reprezentarii grafice a mijlocului de transport pentru rezervari cu loc si a rezervarilor existente pentru cursa X,
- Prin colaborare cu soferul, posibilitatea cunoasterii exacte a numarului de locuri ocupate,
- Posibilitatea preluarii tuturor rezervarilor telefonice dintr-o singura locatie, indiferent de statia de plecare a autovehiculului,
CRM TOOLS PIZZA & CATERING
Este o solutie de gestionare al apelurilor telefonice, clientilor si comenzilor pentru pizerii, firme de catering si, in general, firme care ofera serviciul de livrare pizza la domiciliu.
Avantaje:
- Se reduce timpul necesar preluari unei comenzi,
- Cunoasterea clientului, a obiceiurilor acestuia si situatiei comenzii - neonorata, refuzata, etc...,
- La sfarsitul turei - cunoastrea exacta a comenzilor livrate de catre x livrator si a sumei care trebuie incasata de la acesta,
- Configurare meniuri fixe, oferte speciale, etc...,
- Posibilitatea configurari cu meniuri specifice pe perioade orare/zile/saptamani,
CRM TOOLS HoReCa
Este o solutie de gestionare al apelurilor telefonice, clientilor si comenzilor pentru HoReCa (Rezervari Hoteluri, Restaurante, Cafenele).
Avantaje:
- Prin modul personal de abordare al clientului se ajunge la un grad mai mare de satisfactie al acestuia,
- Cunoasterea tuturor obiceiurilor clientului legat de firma dvs. ex- prefera x camera/masa, la x ora doreste mic dejun, etc...,
- Cunoasterea clientului inca dinainte ca acesta sa ajunga in unitatea dumneavostra - la ultima vizita, a lipsit x lucru din camera, client cu nevoi speciale, etc,
- Reclama indirecta,
- Pentru restaurante - posibilitatea preluarii comenzii clientului direct la telefon astfel incat acesta nu mai asteapta cand ajunge la restaurant.
CRM TOOLS CUSTOM
Niciuna din solutile anterioare nu vi se potriveste? Nu-i nimic, va putem oferi o solutie construita special pentru nevoile si cerintele dumneavoastra.
Cum?
Foarte simplu, contactati-ne, spuneti-ne ce doriti, dati-ne cat mai multe detalii despre ce aveti nevoie si va vom prezenta o oferta sau va contactam pentru a stabili impreuna ce va trebuie.
Contactati-ne
Doriti o oferta personalizata?
Doriti sa aflati mai multe despre ce putem face pentru dvs. sau despre oferta noastra?
Nimic mai simplu, contactati-ne utilizand linkul de mai jos si va vom prezenta oferta noastra.
Obiectivele implementării unei solutii CRM
Ajuta companiile mici sa colecteze si sa analizeze informatiile referitoare la clienti. De asemenea ajuta la reconcilierea datelor prin faptul ca pune la dispozitie orice data lipsa. CRM-ul conduce la automatizarea vanzarilor care ulterior sporesc vanzarile. Aplicatiile CRM sunt de asemenea folositoare in improvizarea strategiilor de marketing ale companiei care tinde spre cresterea bazei sale de clienti si implicit a cifrei sale de afaceri.
Termenul CRM inseamna Customer Relationship Manager ( Managementul Relatiei cu Clientii). Acesta include diferite aspecte ale relatiei dintre companie si clienti. Termenul CRM este folosit in general in industria hoteliera sau in industriile destinate serviciilor catre clienti. CRM in termeni industriali inseamna aplicatiile si software-urile care ajuta compania sa isi gestioneze baza de clienti intr-un mod mult mai eficient si organizat.
Sistemele CRM (Customer Relationship Management) au rolul de a gestiona relatiile client-furnizor. Acest tip de relatii sunt inevitabile in orice tip de afacere, de unde si necesitatea implementarii unei astfel de solutii.
CRM reprezinta un set de strategii, politici si tehnologii destinate atragerii, retinerii si fidelizarii clientilor.