CRM TOOLS DISPECERAT TRANS
CRM TOOLS DISPECERAT TRANS
Este o solutie de gestionare al apelurilor telefonice, clientilor si comenzilor/rezervarilor pentru dispecerate firme de transport de marfuri si persoane.
Pentru firmele de transport aceasta solutie duce la cunoasterea tututor clientilor, comenzilor si situatiei masinilor (in parc, pe traseu, in X localitate, tara) ducand astfel la o mai buna organizare a activitatii.
Organizarea masinilor in baza de date pe numar de inmatriculare, sofer, firma, capacitatea de transport, tipul marfii ce poate fii transportate de catre masina (pentru firmele de transport marfuri), etc....
Avantajele implementarii unei solutii crm le gasiti aici
Avantaje
1. Scurtarea timpului preluarii unei comenzi/rezervari, astfel se pot prelua un numar mai mare de comenzi intr-un timp scurt.
2. Reducerea/eliminarea comenzilor neonorate.
3. Cresterea numarului de clienti care se intorc:
- prin dezvoltarea unei relatii mai personale cu clientul, acesta stiind ca ii cunoasteti adresa si numele si prin modul personal de abordare cand apeleaza la firma dvs.
4. Cresterea numarului de clienti prin reclama indirecta. Un client multumit iti va face intotdeauna reclama, iar clientii noi veniti vor ramane fideli firmei dvs.
5. Reducerea numarului de operatori. Prin scurtarea timpului necesar preluarii comenzilor (un operator poate prelua mai multe comenzi decat in mod obisnuit) si prin faptul ca tot acesta introduce si datele in baza de date.
6. Cunoasterea in orice moment al comenzilor preluate in ziua/saptamana/luna respectiva.
7. Posibilitatea reprezentarii grafice a mijlocului de transport pentru rezervari cu loc si a rezervarilor existente pentru cursa X.
8. Cunoasterea numarului de comenzi preluate de catre fiecare dispecer - in raport cu numarul de apeluri.
9. Posibilitatea marcarii rezervari/comenzii ca "permanenta"..
10. Cunoastea obiceiurilor clientului -- ex. lunea pleaca de la A la B, vinerea pleaca de la B la A. - Aplicabila firmelor de transport persoane
11.Rezolvarea rapida a reclamatiilor - prin retinerea comenzilor in baza de date, se poate revenii asupra unei comenzi si aflarea de detalii exacte (sofer, adresa, data, ora) lucru util in rezolvarea reclamatiilor, gasirea obiectelor pierdute de catre client in masina, etc...
12. Lista avantajelor poate continua dar cel mai bine vi le expunem in persoana sau prin telefon.
CRM TOOLS DISPECERAT TRANS
CRM TOOLS DISPECERAT TRANS este un pachet pentru un maxim de 4 linii telefonice fixe si 4 numere de mobil sau 5 linii telefonice fixe si 3 numere de mobil.
Ce este inclus?
- centrala telefonica
- calculatoare (2 PC, monitor, tastatura, mouse)
- Retea (switch, router, cablaj)
- placa pentru telefonie fixa Digium (4 porturi FXO, 4 porturi FXS)
- placi pentru telefonie mobila (pana la 4 linii GSM)
- telefoane fixe
- software aferent
- training
Ce nu este inclus?
Urmatoarele optiuni nu sunt incluse in pret insa la cererea clientului si contra cost se pot integra de asemenea:
- primirea comenzilor prin SMS si notificarea clientului prin SMS (acest serviciu nu include si pretul SMS-ului)
- aplicatie pentru campanii publicitare prin SMS
- website
- integrarea aplicatiei cu website-ul dvs pentru preluarea comenzilor si de pe website.
Nota Informativa
Acest material este prezentat in scop informativ si reprezinta doar o parte din totalul informatiilor. Toate informatiile incluse in acest material pot fi modificate in prealabil fara instiintare. "CRM Tools" nu este responsabil pentru orice modificari, directe sau indirecte, rezultand din sau legate de folosirea acestui material. Pentru o mai buna colaborare si o prezentare completa va rugam sa ne contactati pentru stabilirea unei intalniri.