CRM Tools Este o solutie pentru operatori care realizeaza gestiunea apelurilor si servicii multiple. Usor, Rapid si Eficient

CRM TOOLS HoReCa

Este o solutie de gestionare al apelurilor telefonice, clientilor si comenzilor pentru hoteluti si restaurante.

Aceasta aplicatie se adreseaza in special hotelurilor insa se poate aplica si la restaurante.

Utilizand acesta aplicatie se ajunge la un grad mai mare de cunoastere a clientilor, preferintelor acestuia si cunoasterea exacta a gradului de ocupare.

Se ajunge la un grad mai mare de statisfactie si fidelizare clienti, reclama indirecta si cresterea numarului de clienti noi si clienti care revin in unitatea dvs.

Avantajele implementarii unei solutii crm le gasiti aici

Avantaje

1. Cunoasterea clientului inca dinainte ca acesta sa ajunga la hotel - la ultima vizita, a lipsit x lucru din camera, client cu nevoi speciale, etc.
2. Reducerea/eliminarea rezervarilor neonorate de catre client.
3. Cresterea numarului de clienti care se intorc:
- prin dezvoltarea unei relatii mai personale cu clientul, acesta stiind ca ii cunoasteti adresa, numele, obiceiurile si prin modul personal de abordare cand apeleaza la firma dvs.
- clientul nu mai trebuie sa explice de fiecare data ce camera doreste, cerintele speciale ale acestuia etc... Toate aceste informatii fiindu-i disponibile operatorului odata introduse datele clientului in baza de date.
- prin retinerea datelor in baza de date, se poate revenii asupra unei rezervari/camnere/client si aflarea de detalii exacte (camera, data intrare in unitate, data plecare din unitate, lipsuri in minibar, camera) lucru util in rezolvarea reclamatiilor, gasirea obiectelor uitate de catre client in camera, etc...
4. Cresterea numarului de clienti prin reclama indirecta. Un client multumit iti va face intotdeauna reclama, iar clientii noi veniti vor ramane fideli firmei dvs.
5. In stransa legatura cu calitatea serviciilor dvs, gradul de satisfactie al clientului, modul personal de abordare si posibilitatea preintampinarii tutoror cerintelor acestuia cand a fost in unitatea dvs., veti deveni prima optiune a clientului cand acesta revine in localitate.
6. Posibilitatea alegerii clientilor pe baza experientelor avute cu acestia si cunoasterea lor inainte de a revenii in unitate. Toate informatiile legate de client si comportametul acestuia in unitatea dvs. fiind disponibile in orice moment.
7. Cunoasterea in orice moment al rezervarilor si gradul de ocupare al unitatii.
8. Cunoasterea tuturor obiceiurilor clientului legat de firma dvs. ex- prefera x camera/masa, la x ora doreste mic dejun, etc...
9. Pentru restaurante - posibilitatea preluarii comenzii clientului direct de la telefon astfel incat acesta nu mai asteapta cand ajunge la restaurant ci este servit rapid ducand astfel la un timp mai scurt petrecut in restaurant si posibilitatea servirii unui numar mai mare de clienti.
10. Lista avantajelor poate continua dar cel mai bine vi le expunem in persoana sau prin telefon.

CRM TOOLS HoReCa

CRM TOOLS HoReCa este un pachet pentru un maxim de 4 linii telefonice fixe si mobile.

Ce este inclus?

  • centrala telefonica
  • calculatoare (2 PC, monitor, tastatura, mouse)
  • Retea (switch, router, cablaj)
  • placa pentru telefonie fixa si mobila
  • telefoane fixe
  • software aferent
  • training

Ce nu este inclus?
Urmatoarele optiuni nu sunt incluse in pret insa la cererea clientului si contra cost se pot integra de asemenea:
- primirea comenzilor prin SMS si notificarea clientului prin SMS (acest serviciu nu include si pretul SMS-ului)
- aplicatie pentru campanii publicitare prin SMS
- website
- integrarea aplicatiei cu website-ul dvs pentru preluarea comenzilor si de pe website.

Nota Informativa

Acest material este prezentat in scop informativ si reprezinta doar o parte din totalul informatiilor. Toate informatiile incluse in acest material pot fi modificate in prealabil fara instiintare. "CRM Tools" nu este responsabil pentru orice modificari, directe sau indirecte, rezultand din sau legate de folosirea acestui material. Pentru o mai buna colaborare si o prezentare completa va rugam sa ne contactati pentru stabilirea unei intalniri.