CRM Tools Este o solutie pentru operatori care realizeaza gestiunea apelurilor si servicii multiple. Usor, Rapid si Eficient
CRM reprezinta un set de strategii, politici si tehnologii destinate atragerii, retinerii si fidelizarii clientilor. Intr-un sens larg, CRM include activitatile aferente departamentelor de marketing, vanzari, financiar si suport tehnic relativ la clienti, potentiali clienti, furnizori si parteneri.
Stabilind baza unei strategii informatice
Unul din rolurile unei solutii CRM este restrângerea fluxului de activitate, scurtarea timpilor unui ciclu de activităţi şi eliminarea fluxului informaţional neproductiv de aceea optam pentru oferirea unei solutii personalizate in functie de necesitatiile si cerintele clientului.
Obiectivele afacerii în cazul implementării software-ului CRM sunt:
- creşterea numărului de clienţi şi a profitabilităţii lor,
- creşterea segmentării pieţei,
- creşterea feed-back-ului la campanii,
- un procentaj mai mare de satisfacţie a clientului,
- un număr mai mare de clienţi care se întorc,
- o organizare internă mai simplificată (restrângerea fluxului de activitate, scurtarea timpilor unui ciclu de activităţi şi eliminarea fluxului informaţional neproductiv).
Într-o analiză efectuată de Conference Board asupra adoptării programelor CRM prin chestionarea a 96 de corporaţii, 52 % din companiile intervievate au implementat soluţii CRM. Printre altele, primele trei motivaţii statistice au fost creşterea menţinerii şi fidelizării clientului, eficienţa răspunsului la presiunile competitive şi acumularea de avantaj competitiv, diferenţierea pe bază de competivitate în ceea ce priveşte superioritatea serviciului cu clienţii.
De ce compania noastra?
Foarte simplu, va oferim o solutie dezvoltata pentru si impreuna cu dumneavostra astfel incat sa fie 100% in conformitate cu nevoile si cerintelor dumneavostra.
Unul din rolurile unei solutii CRM este restrāngerea fluxului de activitate, scurtarea timpilor unui ciclu de activităţi şi eliminarea fluxului informaţional neproductiv de aceea optam pentru oferirea unei solutii personalizate in functie de necesitatiile si cerintele clientului.
Dezvoltarea unei solutii generale (aplicabila la orice client) presupune o aplicatie complexa care sa cuprinda aproape toate optiunile posibile ducand astfel la o aplicatie greu de folosit/inteles si, desi duce la scurtarea timpilor unui ciclu de activitati fata de timpul necesar unui ciclu de activitati fara aplicatie, acest timp este totusi mai lung fata de o solutie dezvoltata strict pentru necesitatile si cerintele clientului.
De asemenea o solutie generala presupune un training intensiv (de multe ori acesta fiind contra cost) pentru angajatii dumneavoastra in scopul de a invata sa utilizeze aplicatia (datorita multor optiuni inutile pentru dvs. si complexitatea aplicatiei).
In schimb o solutie personalizata presupune ca utilizatorul este deja familiarizat cu informatiile si domeniul sau de activitate fiind necesar doar invatarea acestuia sa introduca informatiile. Totodata o aplicatie dezvolatata 100% in conformitate cu nevoile si cerintele dvs. presupune si utilizarea de termeni specifici si familiari activitatii si angajatilor dvs. rezultand intr-un produs foarte usor de utilizat si inteles.
Nu punem accentul pe aspectul aplicatiei ci pe practicalitatea si usurinta folosirii aplicatiei acestea ducand si ele la o reducere a timpuli necesar unui ciclu de activitati. La cererea clientului se poate integra orice design doreste clientul (ex: un website al clientului, o aplicatie cu care acesta este familiarizat...)
Ce este inclus in oferta noastra?
Raspunsul scurt: TOTUL
Raspunsul lung:
Contactati-ne, fie prin email, telefon sau direct de pe website, prezentati-ne ce va trebuie , ce cerinte aveti, incluzand cat mai multe detalii, iar noi va vom contacta cu o solutie "LA CHEIE".
In cazul in care infomatiile furnizate nu sunt suficiente pentru a putea gandi o solutie pentru dvs. va vom contacta personal pentru a afla mai multe detalii.
Ce inseamna "LA CHEIE"?
"LA CHEIE" inseamna o solutie completa incluzand tot harware-ul necesar, software care odata instalata/montata la dvs. este gata pentru a fii utilizata. Nu va punem sa va cumparati x-produs, sa schimbati x-furnizor. Solutia va fii dezvoltata pentru dvs. utilizand ceea ce aveti deja (ex. telefonie analogica, digitala, gsm).
Cateva din componentele incluse in prezentarea unei oferte sunt:
- centrala telefonica
- calculatoare
- Retelistica(switch, router, cablaj)
- placi pentru telefonie fixa si mobila
- software aferent
- training
Nota Informativa
Acest material este prezentat in scop informativ si reprezinta doar o parte din totalul informatiilor. Toate informatiile incluse in acest material pot fi modificate in prealabil fara instiintare. "CRM Tools" nu este responsabil pentru orice modificari, directe sau indirecte, rezultand din sau legate de folosirea acestui material. Pentru o mai buna colaborare si o prezentare completa va rugam sa ne contactati pentru stabilirea unei intalniri.